Cariere

Vrei sa faci parte din echipa AUTO HAUS TUDOR?

Îți oferim un mediu de lucru specific unui service autorizat Dacia/Renault, posibilități de dezvoltare personală și profesională.

Pozitii disponibile

RESPONSABILITATI:

• PREIA CLIENTII LA INTRAREA IN SERVICE SI IDENTIFICA DORINTELE ACESTOR
• CREEAZA O AMBIANTA PLACUTA SI IN DEPLINA SIGURANTA PENTRU CLIENT
• CONSILIEREA CLIENTILOR PRIVIND MODUL DE DESFASURARE A REPARATIEI SI LUCRARILE CARE SUNT RECOMANDATE PENTRU REMEDIEREA DEFECTIUNILOR AUTOTURISMULUI
• RECEPTIONAREA SI INSPECTIA PRELIMINARA (VIZUALA) A MASINII
• INTOCMESTE DEVIZELE DE REPARATIE CONFORM PROCEDURILOR DE SERVICE SI RASPUNDE DE CORECTITUDINEA ACESTORA
• EFECTUEAZA DEVIZELE ESTIMATIVE DE REPARATIE SI RASPUNDE DE CORECTITUDINEA ACESTORA
• TINE LEGATURA CU ASIGURATORII IN VEDEREA TRIMITERII SI PRIMIRII ACCEPTELOR DE PLATA PE DEVIZE

CERINȚE:

• STUDII MEDII, DE PREFERINȚĂ TEHNICE
• EXPERIENTA ÎN DOMENIUL AUTO CONSTITUIE UN AVANTAJ
• PERMIS CATEGORIA B
• CANDIDATUL TREBUIE SĂ FIE ORDONAT, SĂ COOPEREZE CU COLEGII DIN CELELALTE DEPARTAMENTE, SĂ RESPECTE TERMENELE DE EXECUȚIE ALE LUCRĂRILOR.
• SERIOZITATE, DORINȚĂ DE MUNCĂ, PUNCTUALITATE, SPIRIT DE ECHIPĂ, ORIENTARE SPRE DEZVOLTARE PROFESIONALĂ

RESPONSABILITATI:

• Efectueza lucrarile de reparatie conform comenzilor de lucru.
• Raspunderea de calitatea lucrarilor executate
• Stabileste necesarul de piese de schimb
• Foloseste echipamentul, sculele speciale si dispozitivele pentru fiecare lucrare intr-o maniera eficienta
• Respecta toate masurile de siguranta in munca

CERINȚE:

• Studii tehnice
• Este nevoie de experienta in domeniu minim 2 ani
• CANDIDATUL TREBUIE SĂ FIE ORDONAT, SĂ COOPEREZE CU COLEGII DIN CELELALTE DEPARTAMENTE, SĂ RESPECTE TERMENELE DE EXECUȚIE ALE LUCRĂRILOR.
• SERIOZITATE, DORINȚĂ DE MUNCĂ, PUNCTUALITATE, SPIRIT DE ECHIPĂ, ORIENTARE SPRE DEZVOLTARE PROFESIONALĂ

RESPONSABILITATI:

• PREIA CLIENTII LA INTRAREA IN SERVICE SI IDENTIFICA DORINTELE ACESTOR
• CREEAZA O AMBIANTA PLACUTA SI IN DEPLINA SIGURANTA PENTRU CLIENT
• CONSILIEREA CLIENTILOR PRIVIND MODUL DE DESFASURARE A REPARATIEI SI LUCRARILE CARE SUNT RECOMANDATE PENTRU REMEDIEREA DEFECTIUNILOR AUTOTURISMULUI
• RECEPTIONAREA SI INSPECTIA PRELIMINARA (VIZUALA) A MASINII
• INTOCMESTE DEVIZELE DE REPARATIE CONFORM PROCEDURILOR DE SERVICE SI RASPUNDE DE CORECTITUDINEA ACESTORA
• EFECTUEAZA DEVIZELE ESTIMATIVE DE REPARATIE SI RASPUNDE DE CORECTITUDINEA ACESTORA
• TINE LEGATURA CU ASIGURATORII IN VEDEREA TRIMITERII SI PRIMIRII ACCEPTELOR DE PLATA PE DEVIZE

CERINȚE:

• STUDII MEDII, DE PREFERINȚĂ TEHNICE
• EXPERIENTA ÎN DOMENIUL AUTO CONSTITUIE UN AVANTAJ
• PERMIS CATEGORIA B
• CANDIDATUL TREBUIE SĂ FIE ORDONAT, SĂ COOPEREZE CU COLEGII DIN CELELALTE DEPARTAMENTE, SĂ RESPECTE TERMENELE DE EXECUȚIE ALE LUCRĂRILOR.
• SERIOZITATE, DORINȚĂ DE MUNCĂ, PUNCTUALITATE, SPIRIT DE ECHIPĂ, ORIENTARE SPRE DEZVOLTARE PROFESIONALĂ

RESPONSABILITATI:

• PREIA CLIENTII LA INTRAREA IN SHOWROOM SI IDENTIFICA DORINTELE ACESTOR
• CREEAZA O AMBIANTA PLACUTA SI IN DEPLINA SIGURANTA PENTRU CLIENTI.
• URMARESTE REALIZAREA PLANULUI DE VANZARI ATRIBUIT LUNAR
• REALIZEAZA O BAZA DE POTENTIALI CLIENTI PRIN INREGISTRAREA CELOR CARE VIZITEAZA SHOW ROOMUL ,CONTACTE CU CLIENTI PRIN TELEFON ,E-MAIL SAU OFERTE PRIN FAX SI POSTA,
• DESCOPERA NEVOILE CLIENTULUI SI ALEGE MODELUL MASINII,PREZINTA MASINA, PARTICIPA CU CLIENTUL LA DRIVE TEST SI INTOCMESTE DOCUMENTELE DRIVE TEST,
• FACE SI EXPUNE OFERTELE , OFERA CONSILIERE FINANCIARA ,INTOCMESTE SCADENTAR, INTOCMESTE DOSARUL PTR LEASING SAU RECONTACTEAZA CLIENTUL, INTOCMESTE OFERTA DE PRET SEMNATA DE CLIENT (PRECONTRACT),
• PROPUNE ACCESORII SI GARANTIE EXTINSA,
• LIVREAZA MASINA CLIENTILOR IMPREUNA CU DOCUMENTELE DE LIVRARE*, INREGISTREAZA IN SISTEMUL INFORMATIC VANZAREA, COMPLETEAZA REGISTRUL DIN FOLDER LOGISTICA.

CERINTE:

• PLINI DE ENTUZIASM SI DORNICI DE CASTIGURI
• FOARTE BUNE ABILITATI DE COMUNICARE, RELATIONARE, NEGOCIERE
• FOCALIZAT PE ATINGEREA OBIECTIVELOR
• CUNOSTINTE PC (OFFICE)
• CAPACITATE DE IDENTIFICARE SI VALORIFICARE POTENTIAL OPORTUNITATI;
• SERIOZITATE, PUNCTUALITATE
• STUDII: STUDII MEDII/ SUPERIOARE
• ATITUDINE PROFESIONISTA SI RESPECTAREA POLITICILOR COMPANIEI IN RELATIA CU CLIENTII SI PARTENERII EXTERNI
• INITIATIVA, IMPLICARE, CREATIVITATE, EFICIENTA SI RESPONSABILITATE IN REZOLVAREA PROBLEMELOR DE SERVICIU
• ADMINISTRAREA EFICIENTA A RESURSELOR DEPARTAMENTULUI
• EMPATIE/OPERATIVITATE IN REZOLVAREA PROBLEMELOR CLIENTULUI
• ATITUDINE COLEGIALA IN RAPORTURILE DE MUNCA